Зачем мелитопольские ИЛы на заграницу работают

Просмотров: 665
24 ноября 2020 14:20
Зачем мелитопольские ИЛы на заграницу работают фото

Военно-транспортные самолеты ИЛ 76МД, которые базируются в Мелитополе, уже много лет участвуют в международных операциях по перевозке грузов.

Почему для украинской авиации такие заказы - это хорошо.

Мнение начальника службы по связям с общественностью Командования Воздушных Сил Вооруженных Сил  Украины Юрия Игната:

Пуликуем на языке оригинала без сокращений:

"ЧОМУ ВІЙСЬКОВА АВІАЦІЯ ЛІТАЄ НА ЗАМОВЛЕННЯ КРАЇН-ПАРТНЕРІВ, І ЩО ОТРИМУЮТЬ ВІД ЦИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ ПОВІТРЯНІ СИЛИ?

Перевезення вантажів в інтересах країн-партнерів не є чимось новим для військово-транспортної авіації Повітряних Сил ЗС України.

От, наприклад, українсько-данська операція «Північний Сокіл» тривала понад десять років. Щовесни український військовий транспортник Іл-76МД на острові Гренландія здійснював десятки рейсів у надскладних полярних умовах. Перевіз тисячі тон пального на північну станцію. Таким чином українські екіпажі Іл-76МД літають всьому світу, передусім у інтересах країн-партнерів Альянсу. Лише із 2015 року таких перевезень – 86!

Тож враховуючи великий суспільний інтерес до військово-транспортної авіації спробуємо розібратись: навіщо літаки Повітряних Сил інколи виконують такі завдання?!

По-перше – допомога нашим партнерам, імідж та повага України на міжнародній арені. По друге – виконання польотів військових екіпажів по міжнародних трасах, по третє – гуманітарні місії (Непал, Лівія, Іран, Китай), перевезення в Європу та Україну засобів медичного захисту та обладнання в боротьбі з Covid-19. По-четверте – надходження додаткових коштів.

Втім, усе це, так би мовити, другорядні речі. Головний плюс – життєво необхідний для льотно-підйомного складу наліт годин – тренування в повітрі!

Ці перевезення дозволяють економити державі і Міністерству оборони зокрема, чималі кошти на підготовку екіпажів Іл-76 як в Україні, так і по міжнародних повітряних трасах. І це не лише витрати на авіаційний гас, це ще й аеропортові збори, оплата послуг диспетчерів, наземна логістика.

Іл-76МД – найбільший військово-транспортник на озброєнні Повітряних Сил, відповідно розхід пального чималий. Аби пілоту досягти кваліфікації «льотчик 1-го класу» і, скажімо, стати командиром екіпажу Іл-76МД, треба обов’язково мати у своєму активі наліт понад 600 годин, а для допуску до польотів по міжнародних повітряних трасах здійснити не менше 15 перетинів державного кордону із посадками на аеродромах. Крім того, необхідно мати допуски до пілотування літаком в різних метеорологічних умовах, в різних умовах обстановки і так далі…

Те ж саме стосується усього льотно-підйомного складу бригади, а це – десятки льотчиків, штурманів, борттехніків, радистів… Без відповідних записів у льотній книжці із нальотом та вправами за різними видами підготовки, екіпаж не буде допущений до виконання бойових й навчально-тренувальних завдань.

Африка, Китай, Азія, Європа – це тисячі кілометрів повітрям, десятки й сотні годин нальоту для наших пілотів. До кожного із тривалих перельотів намагаються залучати одразу два екіпажі – досвідчений та молодий…

Навесні цього року МЗС Румунії звернулося за допомогою до України через різке погіршення епідеміологічної ситуації в цій країні. Тоді Іл-76МД Повітряних Сил здійснили шість перевезень із Китаю в Румунію із засобами захисту медикаментами та обладнанням на борту. Витрати на пальне, аеропортові збори, аеронавігаційні послуги, проживання та харчування екіпажів повністю оплатив замовник – румунська сторона.

Крім того, за цих шість перевезень Повітряні Сили отримали понад 8,5 млн. гривень, які підуть на потреби виду, зокрема й відновлення техніки. Льотчики отримали необхідний наліт, відновили навички пілотування (без чого літати взагалі не можна) за кошт замовника. А перельоти по міжнародних трасах, це безперервний вкрай важливий досвід із посадкою, заправкою, обслуговуванням техніки на іноземних аеродромах, це розуміння, знання англійської мови…

Жодні великі військові навчання не обходяться без військово-транспортного Іл-76МД. Це машина для швидкого перекидання повітрям цілих десантних підрозділів, разом із технікою, для оперативного захоплення плацдарму чи інших завдань.

Завдяки навченості та льотній підготовці екіпажів Іл-76МД воїни Десантно-штурмових військ успішно проводять чимало десантувань, зокрема й цього року, в рамках стратегічного міжнародного командно-штабного навчання «Об’єднані зусилля – 2020».

Можливо дехто вважає, що Повітряні Сили таким чином «вимотують» ресурс літаків? Звісно, відпрацьовувати планові тренувальні польоти можна і тут в Україні. Але, як показує практика, усе закінчиться простоюванням техніки на землі та втратою навченості льотного складу. І ресурс літака спливатиме просто на стоянці...

 

 

Имя:
Ваш комментарий:

Аноним
24 ноября 2020 г. (14:54)

потому, что в Украине уже нечего возить

житель
24 ноября 2020 г. (15:53)

скоро этот металлолом развалится

Аноним
24 ноября 2020 г. (15:59)

Все проще ,,дяди с большими звездами зарабатывают для себя и своих диток скромные джыпики  домики и мяско антилопы гну

Аноним
24 ноября 2020 г. (18:16)

Бомбят пуканы у кацапских ботов. Уже даже не палятся, тролли мокшанские

Аноним
24 ноября 2020 г. (18:54)

Бомбит от чего, полено тупое? От вашего е..баного стыда, который вы называете вийськом? Тогда да, бомбит от смеха


Похожие новости: