Мелитопольская черешня стала брендом

Просмотров: 907
11 вересня 2020 16:05

На этой неделе "Мелитопольская черешня" получила официальное географическое определение.

Об этом на своей странице в соцсети сообщила первый замгородского головы Ирина Рудакова

"8 вересня Мелітопольська Черешня отримала офіційне звання географічного бренду! У Мінекономіки рішенням від 08.09.2020 за номером заявки і2019 00006 зареєстровано географічне зазначення МЕЛІТОПОЛЬСЬКА ЧЕРЕШНЯ за висновком Інституту інтелектуальної власності від 08.09.2020 N587. Це відкриває нові можливості для нашого бізнесу та нові ринки збуту в країнах ЄС! Дякуємо "Асоціації виробників мелітопольської черешні", у співпраці з якою нам вдалося отримати наш смачний бренд", - пишет Ирина Рудакова.

 




Похожие новости: