Давайте знайомитися

У 1990-му ми почали видавати свою першу газету. Тоді вона була комунальною, бо належала міській раді, називалася «Мелитопольские известия» та виходила два рази на місяць. Першими співредакторами були Геннадій Угаров та Михайло Кумок, на той час депутати міської ради. Невдовзі за спільним рішенням перший став редактором, другий – його замом.

У 1991-му ми стали тижневиком. У 1992-му змінили назву на «Мелитопольские ведомости» (така газета виходила у місті на початку 20-го сторіччя. Зараз «МВ» - наш бренд, офіційно зареєстрований у 2003 році.

У 1994 році Геннадія Угарова було обрано народним депутатом і він переїхав до Києва. Колектив очолив Михайло Кумок, газета стала виходити спочатку два, три, а потім і чотири рази на тиждень. Нові підходи дозволили нам стати лідером міського ринку, потім – регіонального, згодом – обласного.

У 1996 році власником підприємства став трудовий колектив – від редактора до «менеджера з клінінгу»))). В той період в нас були газети «Міжрайонний вісник» (регіональна), «Місце зустрічі» (для школярів), «Местное время» (телегід), «Ми разом» (з інформацію про національні громади Мелітопольщини», «Ми і влада» та інші. Не всі витримали іспит ринковими відносинами – але спроби були корисними.

З першого дня і назавжди наші принципи:

  • Свобода слова та висловлювань є невід'ємною складовою діяльності журналіста.
  • Служіння інтересам суспільства, а не влади чи засновників.
  • Повага до приватного життя людини, що не виключає право на журналістське розслідування, якщо суспільна значущість інформації, яка збирається і поширюється журналістом, є вищою, ніж приватні інтереси особи.
  • Ми не розкриваємо своїх джерел інформації.
  • Інформаційні та аналітичні матеріали відокремлені від реклами відповідною рубрикацією.
  • Факти, судження та припущення чітко відокремлені одне від одного.
  • Неприпустиме розповсюдження інформації, що містить упередженість чи необґрунтовані звинувачення.
  • Точки зору опонентів, в тому числі тих, хто став об'єктом журналістської критики, мають бути представлені збалансовано, як і оцінки незалежних експертів.
  • Не допускається таке вибіркове цитування соціологічних досліджень, яке призводить до викривлення змісту. Журналістські опитування громадян не повинні фабрикуватися з метою отримання наперед визначеного результату.
  • Журналіст зобов'язаний зробити все можливе для виправлення будь-якої поширеної інформації, якщо виявилося, що вона не відповідає дійсності.
  • Використання негласних прийомів збирання новин допускається лише тоді, коли це необхідно для забезпечення достовірності або точності матеріалу. Такі прийоми можуть бути виправдані лише у разі, коли іншими способами зібрати інформацію неможливо.
  • Плагіат несумісний із званням журналіста.
  • Ніхто не може бути дискримінований через свої стать, мову, расу, релігію, національне, регіональне чи соціальне походження або політичні уподобання.
  • Журналіста не можна у службовому порядку зобов'язати писати чи виконувати будь-що, якщо це суперечить його власним переконанням чи принципам. Необхідно протистояти проявам зовнішнього втручання в контент - як безпосередньому тиску, так і діям, що мають непрямі ознаки такого втручання.
  • Незаконне отримання журналістом матеріальної винагороди чи будь-яких пільг за виконаний чи невиконаний журналістський матеріал є неприпустимим.
  • Журналіст не повинен використовувати службове становище в особистих цілях, з метою наживи, самореклами, у кар'єристських цілях та керуючись прагненням догодити певним силам чи особам, не має права використовувати фінансову інформацію до її оприлюднення з метою власного збагачення.
  • Свідоме порушення норм журналістської етики є абсолютно несумісним з професійною журналістикою і піддається громадському осуду.

На цих засадах працює створена нами у 2000 р. Асоціація журналістів Мелітополя.

У 2002-му за допомогою гранту Посольства США (перший наш грант з багатьох) ми  створили свій перший сайт (у 2003 р. він став лауреатом першого професійного конкурсу преси). Завдяки своїй інформативності він одразу став популярним не лише серед мешканців Мелітополя та регіону, а й далеко за межами України.

2003-му було створено «МВ-холдинг», до якого увійшли ТОВ «Редакція - МВ», ТОВ  «Преса», ТОВ «Видавничий дім МГТ» та ТОВ «Рекламне агентство МВ-плюс».

Зараз www.mv.org.ua – Інтернет-портал, де ви зможете знайти найсвіжіші новини в стрічці, що постійно оновлюється. Беріть участь у наповненні сайту: якщо у вас є гаряча новина або цікава фотографія, надсилайте їх нам, і незабаром вони поповнять стрічку новин. Залишайте коментарі, беріть участь в обговоренні найбільш актуальних проблем, адже саме в суперечках завжди народжується істина.