Информация также важна как продукты

Просмотров: 536
29 марта 2020 11:01
Информация также важна как продукты фото

Издатели, которые объединились в Украинскую Ассоциацию медиабизнеса обращаются к Правительству Украины с просьбой обеспечить доступ граждан к профессиональным медиа.

Об этом сказано в открытом письме Ассоциации.

"Видавці, об’єднані в Українську Асоціацію Медіа Бізнесу, звертаються до Уряду України, Верховної Ради України та Президента України із наполегливим проханням підтримати наступні першочергові заходи із забезпечення доступу населення України до професійних медіа як до соціально важливого ресурсу.

Внести пресу до переліку товарів, доступ до яких має бути забезпечений через працюючі мережі продуктових магазинів та супермаркетів.

Внести точки роздрібного продажу преси до переліку об’єктів інфраструктури, які мають працювати та забезпечувати інформаційну безпеку в Україні. Більшість кіосків торгують сьогодні також засобами особистої гігієни (маски, антисептики), розміщуються на вулиці, є практично закритими приміщеннями, де контакт продавця та покупця набагато менший, аніж покупця та кассира у супермаркеті.

Відкрити можливість безперебійного перевезення преси від друкарень до точок роздрібного продажу для компаній, які спеціалізуються на пресовій логістиці.

Розширити перелік місць, де може здійснюватися торгівля пресою. Додати пресу до асортименту супермаркетів та аптек.

Отримати від Укрпошти гарантії своєчасної доставки преси передплатникам. Вирішити в оперативному порядку можливість тимчасового (на період дії карантину) зниження тарифу на доставку періодичної преси.

У часи рекордного падіння рекламних доходів усіх медіа та для запобігання припинення виходу медіа - запровадити податкові канікули для редакцій медіа – тимчасово скасувати податок на доходи для працівників редакцій (ПДФО) та ПДВ з продажу преси. Встановити на період дії карантину пільгову оренду для редакцій та для кіосків преси – 1 грн на місяць.

З метою підтримки редакцій місцевих видань – розмістити у газетах місцевої сфери розповсюдження соціальну рекламу за рахунок коштів бюджетів, виходячи з вартості 1 грн за один екземпляр тиражу за передплатою. Таким чином передплатники місцевих видань гарантовано отримають достовірну інформацію від Уряду та МОЗ (понад 50% яких – це літні люди в зоні найвищого ризику смертності від корона вірусу). Така дія буде найбільш успішною, бо убезпечить літніх людей, підтримає найбільш вражені кризою місцеві газети та буде дуже ефективною таргетованою комунікацією для Уряду", - сказно в обращении.

Подписано оно президентом ОО  «Украинская ассоциация медиабизнеса» - Алексеем Погореловым, президентом Ассоціації Независимых региональных Издателей Украины Александром Човганом, главой Национального Союза журналистов Украины Сергеем Томиленко 

Ассоциация подчеркивает: обращение является открытым. К нему могут присоединится все желающие. Сделать это можно ЗДЕСЬ 

 

Имя:
Ваш комментарий:

Горожанин
29 марта 2020 г. (12:06)

Глас вопиющего в пустыне. Эти ЗЕленые уроды не знают, что им делать в данной ситуации, не знают, куда тыкаться, что открывать, а что закрывать, а вы, Юля, надеетесь, что ОНИ дадут зеленый свет СМИ! Наивно, но попытка защитана. Многие из этих "правителей" уже сейчас лихорадочно думают, куда бы ночью свалить из страны, а вы им про медиа-группы? Наивно. 


Похожие новости: