Успіх в млм: міф чи реальність?

Добавить новость


30 Сентября 2010 22:27 | Просмотров: 422  1.

На форумах, в блогах, на сайтах дуже часто можна побачити постійні дебати на тему: чи реальний успіх в млм? Цікаве питання.

На цю тему приходять дві думки. Перша – що таке успіх взагалі? Друга – чи дійсно успіх можливий в мережевому маркетингу?

Стосовно першої. Для кожної людини успіх індивідуальний. Проте, по деяким критеріям його можна об'єднати.

Найчастіше успіх пов'язують із:
- досягненням поставлених та чітко визначених цілей;
- досягненням фінансової незалежності;
- духовним розвитком;
- соціальним статусом;
- матеріальними статками;
- свободою вибору;
- вільним проведенням часу;
- сімейним станом.

Щодо другої думки. Для того, щоб відповісти на це запитання потрібно звернутися до найчастіших міфів, пов'язаних із мережевим маркетингом.

Абсолютний пасивний дохід. Дуже часто можна зустріти як оголошення так і спори на форумах на тему про реальність пасивного доходу в млм. До поняття пасивного доходу потрібно підходити дуже обережно. Після спілкування із топ лідерами компаній мережевого маркетингу можна дійти до висновку, що якщо не підтримувати активність у своїй команді, то бізнес буде потихеньку згасати. В такому світлі про абсолютний пасивний дохід не може йти мови.

Звичайно, може як аргумент бути й те, що чистого пасивного доходу в природі не буває. Візьмемо комерційну нерухомість. Купивши її – можна здавати в оренду й насолоджуватися пасивним доходом… але до тих пір, поки ціна на нерухомість не впаде внаслідок наступної економічної кризи або інфляція не з'їсть ваші доходи, або землетрус, або… Будь-які фінансові потоки потребують присутності основного власника та мінімального контролю з його боку.

В мережевому маркетингу більше мова йде про мінімальні зусилля із максимальним результатом. Якщо особа вважає успіхом саме досягнення максимальних результатів при мінімальних вкладеннях грошей (в певній мірі часу й зусиль), тоді успіх не за горами.

Інший міф – мільйони доларів. В мережевому маркетингу є одна схожість із лінійним бізнесом – процент неймовірно успішних людей. Процент мільйонерів. Їх приблизно 5 відсотків. І давайте не будемо обманювати хоча би самих себе. 95 відсотків зайнятих в млм ніколи не перетне межу в річний дохід на мільйон доларів. Чому? Відповідь проста. По-перше, більшість людей просто не ставлять собі таку мету. По-друге, далеко не в кожного є така наполегливість та цілеспрямованість, результатом якої може стати мільйон доларів за рік.

Проте, якщо вважати успіхом декілька сотень доларів або тисяч в місяць після декількох років діяльності, то успіх абсолютно реальний.

Наступний міф – ви працюєте на себе. Звичайно, все залежить від сприйняття. Уявімо собі ситуацію. Людина працює по найму. При цьому її внутрішні установки та переконання наплавлені таким чином, що вона працює на себе. Вона і сама собі підлеглий і сама собі начальник. Природно припустити, що така людина буде супер мотивована й досягне неймовірних висот в кар'єрі. Що вже тоді говорити про людину, яка в юридичному сенсі працює на себе. Вона буде надзвичайно результативна.

Проте не будемо відходити від істини – вона десь посередині між тим, що людина працює на себе й між тим, що вона працює на компанію. Вони перебувають у рівних партнерських відносинах. Компанія дає продукт і готову бізнес-систему (бухгалтерія, доставка, рекламні матеріали). Ви даєте мережу споживачів. Саме мережу, що відрізняє від просто клієнтів. Адже клієнти приводять свої клієнтів, а ви продовжуєте отримувати певний відсоток.

Що відрізняє вас від найманого працівника – ви самі визначаєте час роботи, місце, партнерів. В той же час ви не можете вплинути на вирішення стратегічних питань компанії. Тому якщо ви виділяєте успіх як зовнішню незалежність від вибору вище названих параметрів (час, місце, партнери) – успіх знову реальний.

Отже, якщо успіх для вас – це досягнення чітко визначених фінансових цілей, вивільнення часу для себе й рідних, здобуття фінансової незалежності, можливість спілкуватися із успішними й духовно розвиненими особистостями – то його можна здобути за допомогою мережевого маркетингу.

*




 

Версия для печати
Loading...