On Air Entertainment дебютує з першою живою грою, стандартним блекджеком

Просмотров: 200

On Air Entertainment випустила свою першу живу гру, з якої студія вривається у висококонкурентний та захоплюючий сегмент ринку живих казино. Компанія відкрила свій магазин у грудні минулого року і вже за рік змогла випустити свій перший продукт.

Standard Blackjack дотримується традицій класичного казино, додаючи при цьому численні функції для оптимізації гри з точки зору гравця. On Air Entertainment пишається тим, що забезпечує цілодобову потокову трансляцію та індивідуальну підтримку клієнтів, де учасники почуваються залученими до процесу. До слова, для неї вже діє бонус до дня народження.

Компанія зосередилася на створенні функціонального продукту, що професійно виглядає, який знайде відгук у аудиторії і дозволить студії прокласти шлях для своїх майбутніх релізів. Завдяки функції "Deal Now" гравці можуть трохи прискорити темп ставок, а також поставити рішення в чергу, щоб у свій хід відразу ж почати необхідні дії.

У грі передбачені додаткові ставки Perfect Pairs та 21+3 для додаткового залучення та гостроти відчуттів, а також можливість отримати 100-кратний множник у разі успіху. Компанія працює над функціями Multiple Seat та Bet Behind, які будуть додані найближчим часом.

On Air Entertainment впевнена в успіху майбутніх продуктів

On Air Entertainment вже має сильну операційну базу в Ризі, Латвія, і поки що вона зосереджена на столах англійською мовою. До кінця року компанія розраховує встановити 20 столів, що дозволить їй задовольнити зростаючу кількість гравців, які прагнуть гри в блекджек.

Компанія також прагне зробити інтеграцію якомога зрозумілішою, без будь-яких прихованих платежів.

On Air розраховує додати підтримку та інших мов, і вже отримала регуляторні дозволи від Мальтійського грального управління, острова Мен та Латвії, що дозволяє від початку розпочати роботу у великій кількості потенційних географічних регіонів. Глобальна експансія також входить до планів компанії на найближчі місяці.

У студії працюють 200 співробітників, які мають унікальний досвід, і набір персоналу триває, підживлюючи чотири операційні центри. У 2024 році компанія планує випустити кілька класичних фільмів, продовжуючи розвивати динаміку 2023 року, сказав Ренджифо.