Закриття бізнес-профілю в Інстаграм: ймовірні причини та наслідки

Просмотров: 222

Сьогодні, ведення комерційних сторінок у соцмережах є популярним засобом просування будь-якого бізнесу. Але, існують окремі випадки та обставини, за яких люди вирішують припинити подібну діяльність. Перш за все, це може бути недосяжність початкової мети користувача. Річ у тім, що власникам компаній частіше доводиться самостійно слідкувати за акаунтами.

З одного боку, це дозволяє мати впевненість в актуальності контенту та постійного зворотного зв’язку з клієнтами, а з іншого - втрату важливого часу (особливо, якщо сторінка не дає очікуваних результатів). Тож, завжди можна трохи відволіктися та оцінити власні можливості, використавши Elslots вхід задля азартних відчуттів та приємних виплат від сертифікованих слотів.

Тим часом “вихід” з комерційного облікового запису має деякі неприємні наслідки. Наприклад, це втрата всіх статистичних даних про охоплення, перегляди та передплатників. Тобто, в цілому, повернувшись до звичайної сторінки, людина не матиме преміальних можливостей, що були раніше.

З яких причин користувачі вирішують видалити бізнес-сторінку

Хоча комерційні профілі мають безліч переваг для маркетингу, вони не завжди спрацьовують на 100%. Це головна причина, чому користувачі вирішують повернутися до особистої сторінки Інстаграм. Також, до ймовірних причин можна долучити:

  • Некоректну роботу профілю, яка викликана великою кількістю підписників;
  • Помилки у відображенні дописів або кроспостингу;
  • Інстаграм інколи не впізнає прив’язаний профіль у Фейсбуці;
  • Відсутність можливості зачинити профіль.

Попри технічні моменти існують інші чинники, наприклад відсутність впевненості в окупності бізнес-профілю. Тож, якщо не вдається досягти успіху протягом кількох кварталів, людина видаляє цю сторінку. При цьому, це може бути реакцією на відсутність цільової аудиторії в Інстаграм.

Тим часом самостійно керувати бізнес-процесами в Інсті вкрай важко. А залучення менеджерів не завжди відповідає вимогам. Наприклад, стажист може випадково запровадити окрему сторінку на той же бренд. Щодо останнього, наявність дубльованих сторінок заплутує аудиторію.

Перехід до звичайної сторінки та наслідки цього рішення

Якщо ситуація відповідає одному або кільком чинникам, можна перйти до особистого профілю. Це легко зробити завдяки налаштуванням, де є категорія “повернутися до особистого профілю”.

Іншим методом є повне видалення із соцмережі, але на цей випадок потрібно зробити резервну копію необхідного контенту та додати її на комп’ютер або зовнішній жорсткий накопичувач. Якщо здійснюється перехід до звичайної сторінки, людина втрачає багато важливих даних.

Перш за все, це статистика, яка вказує на перегляди, дії підписників відносно контенту, та інше. Також, зникне можливість робити рекламу певних дописів або просувати сторінку. І, найголовніше, більше не буде клавіші зворотного зв'язку. Але, попри це, кількість підписників та контент зберігаються.