Что мелитопольского заммэра в Корее удивило

Просмотров: 1286
28 жовтня 2019 06:01

Заместитель городского головы Сергей Прийма отправился в Южную Корею, чтобы ознакомиться с лучшим опытом обучающегося города.

Впечатлениями делится в соцсети.

"У складі української делегації представників органів місцевого самоврядування з Мелітополя, Нікополя, Львова, Полтави і Сум розпочинаю навчальний візит до Південної Кореї.

Мета - ознайомлення з найуспішнішим (за твердженням фахівців) південнокорейським досвідом реалізації концепції "місто, що навчається".

Організатори тижневого "занурення" в проблематику освіти упродовж життя - Південнокорейська асоціація міст, що навчаються  і Представництва DVV International в Україні, Молдові і Білорусі 
Інтернаціональна команда у складі 30 чоловік навіть не розклавши речі, розпочали знайомство з культурою і традиціями Південної Кореї.

Розпочали з Генбокгун, одного п'яти палацних комплексів Сеулу.

Практично повністю зруйнований під час численних воєн і пожеж середньовіччя палац завжди відновлювався (хоча був період "200-літнього пеплу").

Палац є копією частини китайського імператорського палацу (хвилин 10 не міг зрозуміти, де все це вже бачив - потім екскурсовод нагадав - Заборонене місто, Пекін), однак китайці заборонили робити в повній версії.

 

І вся ця красота біля резиденції президента.

Викликає "білу заздрість" бажання корейців долучитися до національної культури і традицій, а
також креативний підхід музейників - аби не платити невеличкі суму за квиток, відвідувачі повинні приходити в національному вбранні.
І багато хто залюбки це робить (навіть не корейці).
Тим більше численна армія арт-магазинчиків навкруги недорого надає в погодинну оренду одяг на будь-який зріст і гаманець.

"Якщо одним словом спробувати охарактеризувати Південну Корею, то це слово - "динамічність".
І навчання упродовж життя є найбільш важливий компонент цієї динамічності" - стверджує Yun Yeo, Президент Національного інституту навчання упродовж життя Південної Кореї.

Якщо раніше пріоритет був в сфері шкільної освіти, то останнім часом фокус уваги уряду і багатьох державних інституцій саме на навчання упродовж життя.

Кожен кореєць має змогу отримати ступінь бакалавра на підставі визнання особистих освітніх кредитів, які здобуваються в сфері неформальної освіти.

Інститут розробляє систему визнання результатів неформального й інформального навчання. 
Ще однією функцією інституту є підтримка фахівців з неперервної освіти, які є в кожній освітній установі. В тому числі й їх сертифікації.

В кожній з 17 провінцій Південної Кореї є свій регіональний Інститут з неперервної освіти.

Загальна кількість інституцій з підтримки освіти упродовж життя більше 500. 
При тому, що і відділи/управління освіти на рівні громади також активно включені в процес координації освіти упродовж життя, у т.ч. освіти дорослих.
Дійсно, суттєва підтримка 167 південнокорейським містам, що навчаються.

В Україні поки що тільки 4 міста-члена Глобальної мережі ЮНЕСКО міста, що навчаються.
І управління/відділи освіти міськрад і перспективних ОТГ поки що не пов'язують функцію координації освіти упродовж життя зі своєю зоною відповідальності.
Є над чим працювати", - сообщает Сергей Прийма.

 




Похожие новости: