"Нас имеют за быдло": жительница Мелитополя просит Сергея Минько прекратить беспредел в электросети

Просмотров: 2202
17 січня 2019 14:15
Мэру Мелитополя направили открытую жалобу на энергетиков
Многие мелитопольцы в последнее время недовольны работой электросети. Собственно, поэтому в абонентском отделе МГРЭС и толкутся люди, создавая километровые очереди.

Пост о том, что и почему происходит в холле здания, где расположились энергетики, опубликовала сегодня в «Фейсбуке» жительница Мелитополя Павлина Туменко.

«Другий день приходжу у цю недоустанову, вибачте на слові, і іду ні з чим, бо то треш! Нас мають за бидло чи що?!! Усі люди в шоці! Комусь поплутали платежі, показання, ще щось. І люди живуть в цих чергах тижнями! – пишет женщина на своей странице, - Гризня! Скандали! Деякі, дочекавшись черги, ідуть додому нічого не вирішивши, бо не кожний оператор здатний терпляче пояснити і розтлумачити! Наче ми їм три мільйони винні! Іноді треба буквально по слову вичавлювати!»

Несколько позднее П. Туменко опубликовала на своей странице открытое письмо-обращение к городскому голове Сергею Минько, тегнув мэра в тексте.

«Шановний Сергій Анатолійович!
Від імені жителів міста Мелітополь звертаюсь до Вас із проханням вплинути на ситуацію, що склалась у мелітопольців, яким доводиться обслуговуватись та звертатись до мелітопольського МРЕМ.

Я розумію, що Запоріжобленерго не підпорядковується нашому місту, але, можливо, якийсь вплив реально здійснити і подбати про належний сервіс для наших містян.

Справа в тому, що щодня мелітопольці змушені стояти в довгих чергах до МРЕМ через питання, які можна цілком швидко і безболісно вирішувати он-лайн через елементарний електронний доступ до своїх даних відносно історії платежів. Приміщення МРЕМ не передбачає такого інтенсивного потоку людей, тому більша частина черги стоїть на вулиці просто неба. Навіть всередині приміщення немає умов для очікування - лише три стільчика. Людям доводиться залишати робочі місця, чекати годину і більше, аби владнати свої непорозуміння с установою. На морозі, під дощем, у спеку. Не завжди це щастить владнати з першої спроби. Власне я ходила 2 дні поспіль, поки потрапила до оператора.

Подібні скарги і незадоволення вже давно набрали обертів, але важелів впливу, як виявилось, чомусь досі немає. Люди як стояли в чергах там роками, так і досі стоять.

Ми розраховуємо на те, що Ви зможете вплинути на ситуацію з обслуговуванням клієнтів МРЕМ у нашому місті і це очевидне знущання над людьми врешті припиниться!

З пов. мешканка міста Мелітополь Туменко Павліна
17.01.2019

PS Шановні мелітопольці - користувачі соцмережі фейсбук, прошу вас підтримати звернення до мера міста, якщо вас не влаштовує вище згадана ситуація і ви хочете, аби вона змінилась.»

Напомним, что с нового года в силу вступил новый Закон Украины «О рынке электрической энергии», согласно которому поставкой электроэнергии занимается два предприятия: «Запорожьеоблэнерго» непосредственно распределяет электричество по своим сетям, а поставкой электроэнергии занимается «Запорожьеэнергоснабжение». Теперь абоненты получают по две квитанции за разные виды услуг.



Похожие новости: