Розпочинаємо власний бізнес правильно

Переглядів: 351

Відкриття власної справи для багатьох людей стає гарантією фінансової стабільності, кар’єрного розвитку та професійних успіхів. Адже працювати на себе, розвиваючи бізнес та поступово вдосконалюючись – значно вигідніше з економічної точки зору, ніж займатися роботою у якості найманого працівника. Тому сьогодні ми поговоримо про організаційні моменти, з якими доводиться стикатися підприємцям під час відкриття власної справи. Якщо плануєте старт бізнесу найближчим часом, приєднуйтесь: буде цікаво.

Отже, у Вас є ідея, достатній стартовий капітал та безліч ентузіазму. Перший етап – це офіційна реєстрація Вашої діяльності, відкриття ФОП або ТОВ. Легальна діяльність того чи іншого підприємства без його реєстрації неможлива. Зараз, процедура відкриття ФОП та ТОВ є дуже простою: деяку документацію можна подати в онлайн-режимі (на сайті Мін’юсту), не відвідуючи державні установи.

Порада: перш ніж проводити реєстрацію власного підприємства, рекомендуємо проконсультуватися з юристом-професіоналом. Це допоможе уникнути помилок під час подачі документів, правильно обрати код КВЕД (класифікацію виду діяльності) та максимально прискорити процедуру.

Що робити після реєстрації?

Отримали ствердну відповідь від державних органів? Чудово! Тепер важливо налагодити подальшу діяльність Вашої компанії. Зокрема, відкрити корпоративний рахунок підприємства. Саме через нього проводиться, зазвичай, основна фінансова діяльність компанії: отримання грошових коштів від клієнтів, сплата соціальних внесків та податків, виплата заробітних плат та інше. Банківська установа для відкриття рахунку обирається з огляду на вигоду для Вас, як підприємства.

Після цього, Ви можете почати підбір персоналу та формувати штат працівників. Не лише для великого, а й для середнього та малого бізнесу найбільш важливою є співпраця з кваліфікованими бухгалтерами. В бухгалтерські послуги входить:

  • Формуванням та веденням звітності;
  • Веденням книги обліку доходів та іншої фінансової документації;
  • Роботою з податками (зокрема, їх нарахування та сплата);
  • Нарахуванням заробітної плати працівникам.

Також бухгалтер – Ваш представник під час проведення перевірок на підприємстві. Кваліфікований спеціаліст правильно представлятиме Ваші інтереси.

Порада: чудовою альтернативою штатному бухгалтеру є аутсорс-спеціаліст. Аутсорсингові послуги – це якість, помірна ціна та впевненістю у результаті. Ознайомитися детальніше з їх особливостями можна на сайті львівської компанії «Менеджмент Консалтинг Груп».

Ось і всі найважливіші нюанси, які варто пам’ятати, починаючи власний бізнес. Підходьте до цієї справи відповідально та досягайте справжніх успіхів!