Як правильно обрати КВЕД для реєстрації ФОП

Переглядів: 217

Кожного року, шляхи реєстрації власної справи для фізичних осіб-підприємців стають простішими. Тож, якщо громадянин України бажає займатися інтернет-магазином, або робити замовлення шляхом фрілансу, це цілком реально. До того ж це слушне рішення, яке має на меті зробити діяльність законною та систематизованою.

Перш за все, треба вірно визначити діяльність майбутнього бізнесу. Для цього існують так звані КВЕДи, або класифікатори різновидів економічної діяльності, які можна подивитися на офіційному онлайн-ресурсі Держкомстату. Посилити фінансову спроможність дає можливість Elslots депозит, який пропонує безліч методів та подальшу користь використання. Багато в чому, українська класифікація збігається з європейськими стандартами.

Це ж стосується й принципів реєстрації ФОП. До того ж правильні КВЕД-ідентифікатори дозволяють державі зрозуміти, які галузі в Україні більш популярні. Також, збирається інформація про кількість відчинених та зачинених підприємств за певними фахами.

На що звернути увагу при обранні класифікатора діяльності

Перше, що потребує уваги, це певні обмеження, що існують для платників єдиного податку. Є заборони, які: передбачені в цілому статтею 291 Податкового кодексу, для категорій зі зниженою ставкою та видів бізнесу, який ліцензується. Також, важливо підтримувати зважений підхід, тобто:

  • Обирати максимум шість різновидів КВЕД, серед яких один буде основним;
  • Треба пам’ятати, що класифікатор зображує те, на чому ФОП фактично заробляє, а не ті нюанси, які для цього потрібні;
  • Сплачені податки будуть порівнюватися із представниками ринку, які вказали аналогічний основний КВЕД. Іншими словами, якщо вказати “перевезення вантажів”, дані відтворюватимуться по цій галузі (навіть, якщо виторг у певні періоди надходив від зберігання або пакування вантажів).

Щодо внесення змін у поточні ідентифікатори, вони не є матеріалом для контролюючих інстанцій або слідчих дій. Тож, у разі зміни плану, доповнення або відхилення КВЕДів не буде виглядати підозрілим. Певне спостереження буде, але ідентифікатори є винятково довідковими. Щоб додати КВЕДи можна прийти до державного органу самостійно, маючи при собі відповідну заяву. Також, деякі люди користуються послугами юристів. При цьому, є можливість додати ідентифікатори в особистому кабінеті додатка Дія.

Додаємо КВЕД через Дію

Відразу, треба зазначити, що без електронного цифрового підпису (ЕЦП), послуга онлайн недоступна. Такий підпис можна швидко зробити через онлайн-банкінг Приват-24. Тим часом у Дії вже потрібно мати особистий кабінет тому, що процедура подальша буде простішою. Далі, користуючись ЕЦП, людині потрібно авторизуватися у додатку та перейти у налаштування ФОП.

У меню послуг треба натиснути на посилання із внесенням змін до ФОПа. КВЕДи підтягуються автоматично, а коли потрібні осередки сформуються, потрібно натиснути клавішу редагування. При цьому, варто враховувати дійсні вимоги до платників єдиного податку. Останні кроки - це підтвердження змін, підпис ЕЦП та відправлення заяви реєстратору.

Закон зобов’язує перевіряти такі заявки протягом доби. Але у разі сумнівів, можна через певний час перейти на сайт Мін'юсту. Взагалі, відповідь надходить на вказану електронну адресу або в кабінет Дії.