Журналісти запропонували ЗМІ гроші за публікацію «чорнухи» про одного з кандидатів, погодилася низка медіа

Просмотров: 189
17 июля 2019 15:13

MC Today провели журналістській експеримент, у ході якого запропонували українським ЗМІ за гроші розмістити замовний матеріал («чорнухи») про кандидата в депутати від «Слуги народу» Давида Брауна. Низка медіа погодилися на відповідну пропозицію.


Журналісти запропонували ЗМІ гроші за публікацію «чорнухи» про одного з кандидатів, погодилася низка медіа

Про це йдеться в матеріалі на сайті MC Today.

Автор видання Юлія Демченкова представилася помічницею народного депутата та запитала, скільки буде коштувати «очорнити» опонента, «зняти неугодну статтю» і розмістити матеріал без плашки «Реклама».

«Після того як мені відповідали, я просила комерційні відділи редакцій опублікувати статтю, у якій ми з редактором представили себе в ролі Russia Today. Для статті я вибрала Давида Брауна (Арахамія) – волонтера, засновника двох IT-компаній (TemplateMonster і Weblium), що значиться під номером чотири в списку партії Зеленського і Грузина за національністю», – пише журналістка.

Зокрема, журналісти звернулися з відповідною пропозицією до таких медіа: «Вести», NewsOne, «Капітал», «Економічні новини», Bagnet, Liga.net і «Новое время».

У статті йшлося наступне: «У 2014-му Арахамія назвався волонтером, заснував "Народний проект" для допомоги АТО і ... всього рік потому купив собі віллу в Сан-Тропе. Як нам вдалося дізнатися, в нових сусідів у Давида одіозний російський олігарх Олег Дерипаска і кілька втікачів, екслідерів ОРДЛО, які в перші роки війни розграбували Донбас до нитки».

У газеті «Вести» повідомили, що розмістити матеріал без плашки «Реклама» коштує 16,2 тис. грн, з позначкою «Актуально» – 9,6 тис грн. Розділ «Актуально» – рекламний, але інформація про це є тільки в правилах користування.

Комерційний директор NewsOne не погодився на публікацію статті в такому вигляді. Однак за умови, якщо переписати матеріал та додати джерел інформації, – то «усе в порядку», ціна складе 1500 доларів.

Видання «Капітал» повідомило, що може зробити републікацію матеріалу, якщо він вийде в інших ЗМІ, а також надіслали презентацію з варіантами «чорного піару» в 70 виданнях. Водночас у виданні запропонували розмістити статтю на inpress.ua і vz.ua по 150 доларів за кожен ресурс та розповіли, що «щільно працюють з національним порталом delo.ua».

У «Економічних новинах» відразу погодилися опублікувати тексти без позначки «Реклама», однак  статтю про Давида Брауна там розмістити не погодилися. Вони стверджують, що їх редакційна політика «не передбачає публікації "чорного піару"».

Bagnet прийняв статтю без правок за 10 тис. грн.

У виданні «Новое время» повідомили, що навіть з плашкою «Реклама» більшість політичних новин редакція не прийме.

У Liga.net відмовилися публікувати статтю про кандидата, пояснивши, що «редакція таке не опублікує». Натомість портал повідомив, що низка їх партнерів подумає над публікацією, якщо будуть докази. Портал Liga.net погодився опублікувати матеріал без плашки «Реклама», але з позначкою «Про вибори 2019», за що запросив 20 тис. грн. «Вибори 2019» є рекламним розділом, інформація про це міститься в «підвалі» сайту. Водночас у Liga.net відразу сказали, що «зняти» неугодну статтю за гроші не можна.

УНІАН, своєю черго, погодився зняти матеріал із сайту за 2000 доларів.

Нагадаєо, 3 липня експерти ІМІ повідомили, що рівень так званої джинси в загальнонаціональних онлайн-медіа напередодні парламентських виборів зріс на 22% - у порівнянні з аналогічним періодом напередодні президентських виборів.

Источник: Детектор М

Имя:
Ваш комментарий:

Похожие новости: