Які переваги маркетплейсів для продажу запчастин

Продаж товарів в маркетпейсах дозволяє розширити зону охоплення і підвищити доходи компаній. Маркетплейси привертають значно більше число відвідувачів, ніж середній онлайн торговець. Покупці самі йдуть на маркетплейси, так як їх приваблює низька ціна, асортимент і безпека.

Що таке маркетплейс?

Маркетплейс - це онлайн майданчик, який збирає разом покупців, продавців, забезпечує якісний сервіс, розрахунки та надійність. Електронна комерція в Україні інтенсивно зростає.

Кількість товарів, придбаних через інтернет, рік від року збільшується. Такий бум серед споживачів відобразився на структурі ринку електронної комерції, де вже виділилися лідери. Одним з таких вважається торгівельни майданчик https://avtopro.ua, добре відомий в сфері продажу автозапчастин.

Зростання частки торгових майданчиків в Україні випереджає частку зростання ринку електронної комерції в цілому. Рівень сервісу продавців і якість обслуговування помітно поліпшується. На думку експертів український e-commerce активно цікавиться багатьма світовими практиками та тим, що сьогодні в тренді зарубіжної електронної торгівлі.

Саме таким питанням було присвячено бізнес форум «Avto.Pro Інновації 2016», організований для учасників ринку автозапчастин, де розглядалися перспективи розвитку компаній, що представляють даний сегмент.

Інноваційні пропозиції від Avto.Pro

Ресурс Avto.Pro був створений близько 5 років тому, і сьогодні торгова площадка вже відома як лідер електронних продажів автомобільних запчастин. На основі союзу продавців і програмістів вдалося створити ефективно продає ресурс. В даний час Avto.Pro готова запропонувати представникам ринку автозапчастин унікальну єдину платформу, де всім учасникам буде доступно отримувати інформацію і сервіс.

В силу специфіки ринку автозапчастин потрібен професійний підхід для подачі інформації покупцеві. Складність ринку полягає в тому, що він величезний і налічує мільйони деталей. З урахуванням наявності великого числа марок автомобілів і модифікацій розглядаються сотні і тисячі найменувань, і кожна деталь має до 20 аналогів.

Систематизація інформації вимагає великих зусиль і вкладень. У той же час, електронна торговельна площадка робить це в автоматичному режимі, що економить час і гроші продавця.

Ще одна перевага торговельного майданчика полягає в тому, що покупці самі йдуть за товарами. Їх приваблює:

  • Низька ціна;
  • Асортимент і наявність;
  • Безпека.

Це означає, що для продавця не доводиться витрачати гроші на рекламу, а відповідальність за залучення клієнтів бере на себе маркетплейс.

Торгові майданчики потихеньку тіснять традиційні інтернет магазини. В цілому сегмент електронної комерції в Україні показує інтенсивний ріст. І хоча проникнення e-commerce ще відстає від світових тенденцій, експерти пророкують подальший розвиток онлайн продажів.