Достойно внимания: «Сучасна світова торгівля – це перш за все правила і стандарти»

Переглядів: 870

13 листопада 2014 11:39

Достойно внимания: «Сучасна світова торгівля – це перш за все правила і стандарти» фото
«Сучасна світова торгівля – це перш за все правила та стандарти, система взаємодії. Той, хто вміє ними користуватися, - завжди виграє», - впевнені організатори семінару «Всесвітня світова система: сучасна діяльність СОТ та її вплив на бізнес», що відбувся у конференц-залі виставкового центру «Козак-Палац».

Захід був організований Інститутом економічних досліджень та політичних консультацій у співробітництві з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Національною Радою Європи Швеції та Запорізькою торгово-промисловою палатою.

Головним питанням обговорення стали можливості допомоги українському бізнесу на шляху до впевнених позицій на міжнародному ринку.
- З одного боку, зрозуміло, що завдання виходу на ринок, боротьби у конкурентній боротьбі – це перш за все завдання, які має вирішувати бізнес. З іншого боку, сучасна торгівля – це система правил та інструментів, і якщо ми будемо знати, як ці інструменти використовувати, зможемо скористатися тими можливостями. що надає СОТ, Угода про асоціацію з ЄС, - відзначив голова Правління Інституту економічних досліджень та політичних консультацій Ігор Бураковський, модератор ділового заходу у Запоріжжі.

У зустрічі взяли участь представники провідних промислових підприємств запорізького регіону, малого та середнього бізнесу, вищих навчальних закладів, державних органів влади та Запорізької торгово-промислової палати.

Зокрема, на обговорення були винесені питання переваг та викликів для бізнесу у контексті Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, механізмів захисту інтересів бізнесу в Світовій організації торгівлі, вплив торговельної політики на діловий клімат.

Як зазначив, Ігор Бураковський, Україна вже присутня на багатьох зовнішніх ринках. протягом 9 місяців 2014 року експорт до країн ЄС збільшився на 14%. Втім, питання не зводиться до того, «як і кому продавати», питання пов’язане насамперед з модернізацією, змінами регуляторного режиму.

Про необхідність розвитку експортно-імпортних відносин між Україною та ЄС говорив і швецький експерт з торговельної політики Петер Сталенгейм (працює в Національній палаті з торгівлі): «Швеція присутня в Україні: зокрема, дуже часто ми наводимо приклад компанії «Чумак». У той же час, важлива складова – це імпорт. Говорячи про Україну, насамперед, треба вирішити питання, як виробляти товари дешево – тоді вони будуть конкурентоспроможнішими на ринку ЄС.

Довідково

Семінар був організований в рамках проекту «Торгова політика і практика в Україні». Мета – підвищення прозорості торгової політики і практики в Україні у контексті вимог Світової організації торгівлі і ЄС.




Схожі новини: