Що залишилось від позитивного іміджу України?

Добавить новость


6 Июня 2012 09:41 | Просмотров: 185  1.

З січня по вересень 2011 року в основних світових медіа було 334 повідомлення про Україну, з яких 202 негативних, 88 нейтральних та 44 позитивних. Тобто, 62% про Україну негативних матеріалів. Ми моніторимо "The Wall Street Journal", "The New York Times", BBC, CNN, "The Financial Times", "DieWelt", "Frankfurter Allgemeine Zeitung", "The Washington Post" та інші. Це було до вересня 2011 року, тобто, до того, як посадили Юлію Тимошенко.

В період з жовтня 2011 по травень 2012 року було вже 1930 повідомлень про Україну в цих медіа, з яких 1584 негативних (82%), 268 нейтральних (14%) та 78 позитивних (4%). Одна з болючих тем ще з минулого року про вбивство 250 тисяч бездомних собак та кішок, яких палили в крематорії. Це дуже гіперболізували і перші месиджі щодо бойкоту України були з Німеччини, це було по першим каналам німецького телебачення.

Наступною темою була тема Тимошенко. Фото з синцями обійшли всі медіа, їх показувала навіть "Аль-Джазіра". Це найболючіший удар по іміджу України, бо мало того, що лідери опозиції у в'язниці, до них ще й тортури застосовують.

Наступна хвиля – це в контексті Тимошенко – бойкот України як країни проведення "Євро-2012". Тему Тимошенко продовжує її донька, яка вільно спілкується англійською мовою і регулярно дає коментарі всім світовим медіа.

Свіжа тема – расизм. Деякі фотографії з фашистською символікою підписані, що події, які на них зображені, відбувалися в Києві в серпні 2007 року. Тобто, вони зараз піднімають цю тему, згадують все, що вони знають, нагнітають в світових медіа.

Останні два роки ми разом з німецькими партнерами моніторимо основні світові медіа за кількістю негативних і позитивних матеріалів про Україну. Узагальнений огляд іміджу України в Європі і світі за 10 років показує, що Україна – маловпливова і маловідома європейська держава, що знаходиться в пошуках свого місця в світі; молода демократична країна, країна поразки Помаранчевої революції; кризова країна, політично нестабільна, з неефективною владою; Чорнобиль (небезпечна країна); відомі українці: Кличко, Шевченко, Ющенко, Тимошенко; проблеми з Росією (під впливом Росії); імідж переважно негативний, високі інвестиційні ризики, корупція у всіх органах влади; красиві жінки, дешеві повії; країна можливого проведення "Євро-2012".

На фоні того як Україна невдало провела інформаційну кампанію до ЄВРО 2012, ми маємо хвилі негативної інформації, які йдуть хаотично з різних точок. Жодної реакції антікризової інформаційної кампанії з ціх тем ми не бачимо, що дуже прикро.

ЄВРО 2012 могло стати приводом для національної гордості як в середені країни, так і за кордоном, але зараз більшість інформаційних повідолень про Україну в контексті єврочемпіонату йде з негативною інформацією (Тимошенко, вбиті тварини, расизм тощо).

Останні події біля Верховної Ради не додають оптимізму іноземним туристам та вболівальнікам їхати в нашу країну.


 
 


 

Версия для печати
Loading...