Зарплата от 17,5 тысяч: канал "UA:Запоріжжя" пока без менеджера, но нашел продюсера

Добавить новость


7 Декабря 2017 09:29 | Автор: Анна Буряк | Просмотров: 221 

Вчера, 6 декабря, у запорожском филиале Национальной телекомпании Украины "UA:Запоріжжя" (бывший ТРК "Запоріжжя") выбрали продюсера, а вот менеджера пока не нашли. Об этом на своей странице в соцсети рассказал гендиректор телекомпании Зураб Аласания.



Хотя еще 16 ноября на должность продюсера телеканала "UA: Запоріжжя" с зарплатой от 17,5 тысяч не было кандидатов, за четыре дня до конца срока подачи документов кандидаты появились. Продюсером канала стала Наталья Андреева, которая раньше работала в молодежной редакции канала.

Среди прочего, чтобы занять должность, кандидатам надо было пройти тесты:

"Тестами у випадку продюсерів могли бути кейси з назвами та форматами програм і пропозицією обрати прийнятність для ефіру Суспільного мовника чи неприйнятність. Просвітницька програма для непевних в собі чоловіків та жінок під назвою «Пік-ап»? Трансляція конкурсу «Міс Красуня регіону»? Спортивна програма боїв без правил «Козацька звитяга»? Програма пошуку тіл загиблих на непідконтрольній території за допомогою екстрасенсів? Документальний фільм «Історія українського шансону»? А трансляція фестивалю українського «шансону»?

Так, тести були навмисно провокативними та неоднозначними; кандидат міг схвально відповісти «чому б не зняти документальний фільм про шансон, він існує як явище, і знання про це явище є корисним», а тоді попастися в пастку можливості трансляції і фестивалю заодно, що є вже популярізацією шансону, а це зовсім не є завданням Суспільного. Чи в випадку боїв без правил багатьох спантеличувала назва «Козацька звитяга» - це ж явно українське, а значить добре - відволікаючи від брутального змісту явища.

Подібними тестами перевірялись не тільки розуміння претендентами цінностей Суспільного мовника, але й знання законів України, за якими працюють медіа.

В випадках з менеджерами такими тестами ставали, наприклад, пропозиції виробництва годинного рекламного фільму про досягнення місцевого підприємства. Дорого. А потім окремо – продаж ефіру для такого фільму. Ще та спокуса для менеджера, який має дбати про фінансовий добробут філії – але має діяти в межах закону", - объяснил Аласания.



Источник: 061

 
 
 

Версия для печати